Ik kom in actie tijdens het Drunens Wandelfestival
Lieve allemaal,
Iedereen kent wel iemand in zijn of haar omgeving die te maken heeft (gehad) met deze ernstige ziekte. Een dierbare, vriend(in), collega of familielid… (borst) kanker raakt ons allemaal, direct of indirect.
Daarom wil ik graag mijn steentje bijdragen en in actie komen voor Pink Ribbon. Samen wandelen we niet alleen om geld op te halen, maar ook om even stil te staan, elkaar te steunen en aandacht te vragen voor iedereen die hiermee moet leven.
Ik wandel voor iedereen die vecht, heeft gevochten of iemand hebben verloren aan ( (borst) kanker. Want steun en onderzoek blijven hard nodig: in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen de diagnose borstkanker.
Met jouw sponsoring steun je Pink Ribbon, zodat zij kunnen blijven investeren in belangrijk onderzoek, betere behandelingen en meer aandacht voor borstkanker.
Elke bijdrage, groot of klein, maakt verschil.
Dankjewel voor jouw steun! 💖
Je kunt ook meelopen met dit festival op zaterdag 27 juni. Inschrijven kan bij het Drunens wandelfestival.
Tot dan💖
My updates
Trots
Wednesday 20th May 2026Het zal elke dag wat beter gaan.
Stap voor stap heel je en voelt je hart weer lichter.
Je zal met trots terugkijken dat je hier doorheen bent gekomen.
Anja's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


