Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026
Lieve allemaal,
Dit jaar lopen mijn vriendinnen en ik samen de Dam tot Damloop voor Pink Ribbon. Met deze uitdaging hopen we een mooi bedrag op te halen voor onderzoek naar borstkanker.
Dit doel ligt mij extra nauw aan het hart, omdat ik zelf borstkanker heb gehad. Juist daarom weet ik hoe belangrijk onderzoek, goede behandelingen en steun zijn. Dankzij alle ontwikkelingen is er al veel bereikt, maar we zijn er nog niet.
Iedere donatie helpt mee aan meer onderzoek, betere behandelingen en meer hoop voor iedereen die met borstkanker te maken krijgt. Samen gaan we voor één doel: op naar 100% genezing. 💗
Dankjewel!
Anne-Marije's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


