Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor
Lieve familie, vrienden en iedereen die ons wil steunen,
In 2026 lopen wij de Dam tot Dam Wandeltocht voor Pink Ribbon. Niet alleen om kilometers te maken, maar voor iets dat ons beïnvloedt.
Borstkanker komt helaas dichterbij dan je soms denkt. Ik (Anne) heb mijn tante verloren aan borstkanker. Helaas heeft ze deze strijd tegen borstkanker niet gewonnen.
Een verlies dat altijd een plek zal behouden.
Tegelijk voelen wij ook dankbaarheid. Dankbaar dat we – met een beetje geluk 🤞 – mogen zeggen dat deze ziekte op dit moment niet bij ons, en ook niet binnen onze vriendinnengroep aanwezig is. Dat beseffen we dat we extra goed zijn.
Daarom willen wij ons inzetten. Voor meer onderzoek. Meer kennis. Meer hoepel. vooral anderen misschien meer tijd krijgen, meer kansen krijgen en vooral: meer mooie momenten samen.
Elke donatie, groot of klein, helpt mij. 💗 Dankjewel voor jullie steun, vertrouwen en liefde.
Samen wandelen we niet alleen voor onszelf, maar voor iedereen die getroffen is door borstkanker. 🎀
Namens Hannah en Anne
Anne's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


