Ik kom in actie voor Pink Ribbon ️
Ik doe mee aan de Dam tot Dam Wandeltocht 2026 en wandel 20km van Amsterdam naar Zaandam.
Ik doe dit voor alle vrouwen met borstkanker, omdat ik gezien heb wat het met iemand, en eigenlijk met een heel gezin, kan doen. Gelukkig kunnen er veel vrouwen van genezen, maar niet iedere vrouw haald het en overlijdt toch. Het zal je moeder, vrouw, dochter of vriendin maar zijn.
Dus geld voor verder onderzoek is heel hard nodig, want in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen de diagnose borstkanker. Sponsor je mij, dan steun je Pink Ribbon. Zodat zij kunnen blijven investeren in belangrijk borstkankeronderzoek. Dankjewel!
Birgit's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


