Pink Ribbon Soester Wandelweekend 22 en 23 augustus

By Bo

Ik doe mee aan het Pink Ribbon Soester Wandelweekend 2026

Samen met mijn moeder doe ik mee aan het Pink Ribbon Soester Wandelweekend. Wij lopen 2 dagen  12 km om geld op te halen voor belangrijk borstkankeronderzoek.

Daarom komen wij in actie. Voor alle vrouwen die nu vechten, voor iedereen die iemand moet missen en voor meer onderzoek en betere behandelingen in de toekomst.

Wil jij ons steunen met een donatie? Samen maken we een verschil 💗
Donate

Thank you to my Sponsors