Ik doe mee aan het Pink Ribbon Soester Wandelweekend 2026
Samen met mijn moeder doe ik mee aan het Pink Ribbon Soester Wandelweekend. Wij lopen 2 dagen 12 km om geld op te halen voor belangrijk borstkankeronderzoek.
Daarom komen wij in actie. Voor alle vrouwen die nu vechten, voor iedereen die iemand moet missen en voor meer onderzoek en betere behandelingen in de toekomst.
Wil jij ons steunen met een donatie? Samen maken we een verschil 💗


