Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor
…vrouwen met borstkanker. Borstkanker raakt ontzettend veel vrouwen en hun omgeving. Daarom wil ik mij inzetten om geld op te halen voor onderzoek en betere ondersteuning.
Op 19 september loop ik daarom 20 kilometer tijdens de Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor Pink Ribbon. Ik zou het enorm waarderen als je mij wilt sponsoren. Samen kunnen we bijdragen aan meer onderzoek en hopelijk meer genezing in de toekomst.
Dankjewel!
Carlijn's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


