Wij komen in actie voor de strijd tegen borstkanker!
Op dit moment voer ik zelf de strijd tegen borstkanker. 2x de diagnose borstkanker in 2,5jr tijd, dit keer zelfs uitgezaaid. Ben op dit moment nog bezig met een reeks chemokuren, maar toch wil ik graag mijn steentje bijdragen dmv de pink ribbon loop. 4km is voor mij al een hele uitdaging, maar zet de schouders eronder en iedere stap is er een!! Wij lopen samen als gezin, mocht je met ons mee willen lopen… leuk! Heb je een donatie over voor dit goede doel…super! Wat je ook doet (of niet) het is altijd goed 😊 Dank jullie wel 🙏
Corine's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


