Dineke

By Dineke Bom

I collect because: Ik collecteer omdat:

Ik collecteer voor Pink Ribbon, want 1 op de 7 vrouwen krijgt borstkanker. Helaas was ik afgelopen jaar ook één van deze vrouwen. . Iets wat je leven behoorlijk op z’n kop zet. Mede dankzij het bevolkingsonderzoek was ik er op tijd bij. Dankbaar voor alle goede zorg die ik heb gehad, wil ik graag wat terug doen.  Omdat ik van wandelen hou en momenteel  werk aan mijn herstel, is mijn streven om op zondag 23 augustus a.s. mee te doen aan het Soesterwandelweekend en 12 km  voor het goede doel te lopen. Met mijn collecte haal ik geld op voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij mij met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dankjewel! ♥️

Donate

Thank you to my Sponsors