Ik doe mee aan Pink Ribbon Soester Wandelweekend voor
Voor de derde keer trek ik mijn wandelschoenen aan voor Pink Ribbon. Deze keer wandel ik samen met mijn man Peter en onze dochter Djoy (11 jaar) mee tijdens het Pink Ribbon Soester Wandelweekend 2026.
Vorig jaar liep Djoy al mee tijdens een Pink Ribbon-evenement in Amsterdam. Het raakte ons hoe veel mensen zich inzetten voor een toekomst met minder borstkanker en meer kansen op genezing. Daarom vinden wij het belangrijk om opnieuw ons steentje bij te dragen.
We wandelen voor alle vrouwen en families die met borstkanker te maken hebben gehad of er nog middenin zitten. Voor de mensen die vechten, voor de mensen die hebben verloren en voor de mensen die dankzij onderzoek een betere toekomst krijgen.
Met elke stap hopen we aandacht te vragen voor het belang van onderzoek, vroege opsporing en steun aan iedereen die getroffen wordt door deze ziekte. Daarom vragen wij jullie om ons te steunen met een donatie. Samen kunnen we een verschil maken.
Alvast heel erg bedankt voor jullie steun! 💗
Liefs,
Tanja, Peter en Djoy
Tanja's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


