Ik kom in actie voor Pink Ribbon...
1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt borstkanker!
Bijna een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik 1 van die 7 was.
Dankzij alle borstkankeronderzoeken en de daaruit vloeiende geweldige medische hulp ben ik nu genezen.
Daarom wil ik graag meehelpen voor nog meer borstkankeronderzoek en hoop ik dat jullie dit willen steunen.
. Steun jij mij met een donatie, ipv een cadeau?
Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dankjewel!
Tot 7 juni,
Ilona


