It's OK for Pink Ribbon
Vandaag willen wij graag even stil staan bij een bijzonder onderwerp.
De docenten en dansers hebben een choreografie gemaakt ter ondersteuning van Pink Ribbon.
Met deze dans willen zij aandacht vragen voor iedereen die direct of indirect te maken heeft gehad met borstkanker.
Een ziekte die nog altijd veel impact heeft op patiënten, familieleden en vrienden.
Het nummer wat gekozen is, is door de artiesten speciaal gemaakt voor Pink Ribbon.
Door middel van deze dans willen docenten en dansers een steentje bijdragen.
Daarom staan er straks in de foyer 2 donatieboxen opgesteld.
Mocht u na afloop een bijdrage willen doen, groot of klein, dan wordt dat enorm gewaardeerd.
Samen maken we het verschil.


