Pink Queens in actie voor pink Ribbon

By Jente Beckers Join Me

Ik kom in actie voor Pink Ribbon...

 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt borstkanker. Pink Ribbon is er voor al deze vrouwen. wij Fiene, Babet en Jente komen in actie om geld op te halen voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij ons met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens ons 3 en Pink Ribbon: Dankjewel!  

Dit is ons instragram account: Samenlopenvoorpinkribbon, volg ons zeker voor meer informatie over de actie.


Donate

Thank you to my Sponsors