Hi lieve familie & vrienden,
Twee jaar geleden liep ik 20 kilometer en dit jaar wandel ik 42 kilometer van Amsterdam naar Zaandam. Ik doe mee om geld op te halen voor borstkankeronderzoek. Alle donaties gaan rechtstreeks naar de organisatie Pink Ribbon. Dat is nog steeds hard nodig, want in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen de diagnose borstkanker.
De Dam tot Dam wandeltocht vindt op 19 september plaats dus dat betekent dat ik genoeg tijd heb om goed te kunnen oefenen!
Voel je zeker niet verplicht, maar als je iets wil doneren kan dat via deze link. Namens mij en Pink Ribbon: Dankjewel! 🥰 Mandy
Mandy's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


