Miranda in actie!!!

By Miranda Scheenstra

I collect because: Ik collecteer omdat:

Ik collecteer voor Pink Ribbon, want 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt borstkanker. En het afgelopen jaar was ik 1 vd 7 Pink Ribbon is er voor al deze vrouwen. Met mijn collecte haal ik geld op voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij mij met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dankjewel!

Donate

Thank you to my Sponsors