You cancer vive

By Monique Al

Ik kom in actie voor Pink Ribbon...

... Zelf heb ik in 2020 borstkanker gehad en ben daar gelukkig van genezen, maar er zijn in mijn directe omgeving wel mensen die op dit behandeld worden voor borstkanker, want 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt borstkanker. Pink Ribbon is er voor al deze vrouwen. Daarom kom ik in actie om geld op te halen voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij mij met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dank je wel. Ik wil de wandeltocht van 20 kilometer gaan wandelen en wil deze tussen de 3,5 en 4 uur voltooien

Donate

Thank you to my Sponsors