Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor
Mijn oma, die er gelukkig nog is.
Ik kom elke dag in aanraking met mensen met kanker en zie de gevolgen van de ziekte. Ik wil buiten mijn werk als verpleegkundige mijn steun bieden door deze wandeltocht te doen en geld in te zamelen!
Sponsor je mij, dan steun je Pink Ribbon. Zodat zij kunnen blijven investeren in belangrijk borstkankeronderzoek. Dankjewel!
Naomi's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


