Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor
......vrouwen met borstkanker. ‘Stom’ is het !! Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen de diagnose borstkanker. Net als mijn 2 lieve dinnetje ❤️ zij verloren het gevecht , strijden was niet genoeg !!
Sponsor je mij, “elke euro telt” en steun je Pink Ribbon. samengesteld zij kunnen blijven investeren in belangrijk borstkankeronderzoek.
💋xoxo 💋 Natasja
Natasja's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


