Ik doe mee aan Dam tot Dam Wandeltocht 2026 voor
...... vrouwen met borstkanker. Dat is heel hard nodig, want in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen de diagnose borstkanker. Sponsor je mij, dan steun je Pink Ribbon. Zodat zij kunnen blijven investeren in belangrijk borstkankeronderzoek. Dankjewel!
Op 19 september loop ik voor de 3e keer mee met de Pink Ribbon Wandeltocht. 💕🎗️
Drie keer dezelfde route, maar telkens met dezelfde belangrijke gedachte: steun, hoop en aandacht voor iedereen die geraakt is door borstkanker.
Met elke stap denk ik aan de strijders, de overlevers, de dierbaren en degenen die we moeten missen. Trots dat ik ook dit jaar weer een steentje mag bijdragen aan dit mooie doel. 💖
"Sommige stappen zet je niet met je voeten, maar met je hart." 🎗️
Gr Sandra
Sandra's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


