Eigenlijk is het bizar dat dit nog nodig is...
...... maar ik ga 42 (?!!!?) Kilometer wandelen. Op 1 dag! Achter elkaar! Omdat het nog steeds hard nodig is om geld op te halen voor onderzoek naar borstkanker.
In Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen op een gegeven moment de diagnose borstkanker. Net zoals mijn lieve vriendin Mirjam kreeg. Voor haar is het helaas te laat want zij verloor de strijd tegen de gevolgen van borstkanker in 2022. Maar als we ons hiervoor echt inzetten, dan wordt er op een gegeven moment iets gevonden waardoor levens niet meer kapot gemaakt worden door borstkanker.
Sponsor je mij, dan steun je Pink Ribbon. Zodat zij kunnen blijven investeren in belangrijk borstkankeronderzoek dat anno 2026 nog steeds keihard nodig is. Voor alle vrouwen! Want iedereen krijgt er vroeg of laat van dichtbij mee te maken.
Tanja's badges
Actiepagina gemaakt Fundraising page created
Foto's toegevoegd Photos added
E-mails verstuurd Emails sent
Aan eigen actie gedoneerd Donated to own fundraising
Streefbedrag behaald Target amount achieved
Streefbedrag verhoogd Target amount increased
Wall of Fame
Gedeeld op social media Shared on social media
Donateurs bedankt Thank you donors


