Sabien en Els

Dam tot Dam Wandeltocht 2026

Van 10 naar 20 km... dat vraagt om wat meer voorbereiding!

Een paar jaar geleden deden wij voor de eerste keer mee aan de Dam tot Dam loop voor Pink Ribbon. 10 kilometer was ons doel en dat hebben we gehaald. 
Dit jaar dachten we; we doen weer mee, maar dan gaan we voor 20 kilometer! 
Dit betekent dus ook: meer voorbereiden, want 20 kilometer is niet onze dagelijkse business! 
We hebben het aantal kilometers dan ook opgeschroefd om te oefenen. Pittig, we zijn er nog niet, maar we lopen doorrrrrrr! En ja; ook als het warm is! Op de foto huppelt Els na 10 km nog vrolijk door ;)

Liefs Els en Sabina

Wij doen weer mee en de lat ligt dit jaar hoger!

Ook dit jaar doen wij weer mee met de Dam tot Dam loop voor het mooie doel: Pink Ribbon! 

We begonnen met 10 km, maar dit jaar gaan we voor de 20 km! 

Sponsor jij ons ook? Dan steun je Pink Ribbon. Zo kunnen zij blijvend investeren in belangrijk kankeronderzoek. 

Alvast super bedankt voor jouw steun, dit waarderen we enorm en geeft ons nog meer energie om de finish te behalen!

Liefs van ons allebei

Our updates

Van 10 naar 20 km... dat vraagt om wat meer voorbereiding!

Een paar jaar geleden deden wij voor de eerste keer mee aan de Dam tot Dam loop voor Pink Ribbon. 10 kilometer was ons doel en dat hebben we gehaald. 

Dit jaar dachten we; we doen weer mee, maar dan gaan we voor 20 kilometer! 
Dit betekent dus ook: meer voorbereiden, want 20 kilometer is niet onze dagelijkse business! 
We hebben het aantal kilometers dan ook opgeschroefd om te oefenen. Pittig, we zijn er nog niet, maar we lopen doorrrrrrr! En ja; ook als het warm is! Op de foto huppelt Els na 10 km nog vrolijk door ;)

Liefs Els en Sabina

Team Members

Donate

Thank you to our Sponsors