Van 10 naar 20 km... dat vraagt om wat meer voorbereiding!

Wij doen weer mee en de lat ligt dit jaar hoger!
Ook dit jaar doen wij weer mee met de Dam tot Dam loop voor het mooie doel: Pink Ribbon!
We begonnen met 10 km, maar dit jaar gaan we voor de 20 km!
Sponsor jij ons ook? Dan steun je Pink Ribbon. Zo kunnen zij blijvend investeren in belangrijk kankeronderzoek.
Alvast super bedankt voor jouw steun, dit waarderen we enorm en geeft ons nog meer energie om de finish te behalen!
Liefs van ons allebei
Our updates
Van 10 naar 20 km... dat vraagt om wat meer voorbereiding!
Een paar jaar geleden deden wij voor de eerste keer mee aan de Dam tot Dam loop voor Pink Ribbon. 10 kilometer was ons doel en dat hebben we gehaald.


