Doneren maar!
Ik collecteer voor Pink Ribbon.
In Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker, waaronder mijn lieve vriendin Esther.
Pink Ribbon is er voor al deze vrouwen. Met mijn collecte haal ik geld op voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij mij met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dankjewel!
Updates
Pink Ribbon Soester wandelweekend 2026
Thursday 4th Jun 2026Op 22 en 23 augustus wandel ik samen met mijn schoonzus het Pink Ribbon Soester wandelweekend om geld in te zamelen voor onderzoek.


