Pink Ribbon Soester wandeling 2026

By Inge Baas Join Me

Wandelen voor Pink Ribbon...

Vandaag trek ik mijn wandelschoenen aan voor een bijzondere wandeling. 💗

Samen met mijn vriendin Sylvia loop ik voor Pink Ribbon. Borstkanker speelt in haar leven een veel te grote rol, en daarom zetten we samen deze stappen. Niet omdat zij ziek is, maar omdat deze ziekte ons raakt en we willen bijdragen aan meer bewustwording, steun en onderzoek.

Elke stap die we zetten is er één voor alle vrouwen en families die met borstkanker te maken krijgen. Samen hopen we een klein verschil te maken — stap voor stap.

Loop je in gedachten met ons mee? 💕

Updates

12 km in de benen

Tuesday 2nd Jun 2026

Richting 22 augustus bouwen we de kilometers op!

Donate

Thank you to my Sponsors