Pink Ribbon Soester wandeling 2026 van Marjolein, Debbie en Esther

By Marjolein de Jong

Samen wandelen voor Pink Ribbon

Samen met Debbie en Esther wandel ik zondag 23 augustes 22 km voor Pink Ribbon omdat ik weet hoe het is als het je overkomt, borstkanker. Ik heb het geluk gehad dat ik goed behandeld kon worden en dat ik die onzekere en intensieve periode achter me heb kunnen laten dankzij de medische kennis en behandelingen. Ik ben daar heel dankbaar voor en geniet sindsdien op een andere manier van het leven wat mij gegeven is. Daarom collecteer ik voor Pink Ribbon, want 1 op de 7 vrouwen in Nederland krijgt borstkanker. Pink Ribbon is er voor al deze vrouwen. Met mijn collecte haal ik geld op voor belangrijk borstkankeronderzoek. Steun jij mij met een donatie? Samen bereiken we meer! Namens mijzelf en Pink Ribbon: Dankjewel!

Donate

Thank you to my Sponsors